مزایای فن های سانتریفیوژ بکوارد چیست؟

یکی از از انواع فن های دمنده، فن های سانتریفیوژ بکوارد است. اگر تمایل به خرید سانتریفیوژ دارید، برای بررسی مزایای فن سانتریفیوژ بکوارد با ما همراه باشید.

فن سانتریفیوژ با توجه به فشاری که در داخل پروانه ها به وجود می‌ آید، از کارایی بالایی برخوردار است. این سانتریفیوژها شامل دو پهلوی دو ورودی بوده که به حالت یکپارچه پیکربندی شده است. فن های سانتریفیوژ دو حالت بکوارد و فوروارد دارند که هر کدام با توجه به ویژگی های آن از همدیگر متمایز می شوند.

دلایل ساخت سانتریفیوژ بکوارد چیست؟

سانتریفیوژها با هدف انتقال سیال و هوای مورد نظر ساخته می‌ شود و می‌توان در محیط های مختلفی با توجه به سیار مورد نظر استفاده کرد و تمام ذرات ریز و گرد و غبار را از محیط خارج نمایید. در کنار این موارد با گردش هوا از محبوس بودن هوا در فضای بسته جلوگیری می کند. جهت سفارش ساخت فن سانتریفیوژ بکوارد با کارشناسان سایت در ارتباط باشید. در ادامه به مزایای فن های سانتریفیوژ بکوارد اشاره می کنیم.

کاربرد های فن سانتریفیوژ بکوارد

فن سانتریفیوژ بکوارد ویژگی های بسیاری دارد و اغلب با توجه به تکنولوژی ساخت به صورت بی صدا یا کم صدا طراحی می شود که می توانید در انواع محیط های مختلف مانند کارگاه ها، کارخانجات و آشپزخانه ها از فن سانتریفیوژ استفاده نمایید و تمام آلودگی های محیطی را پاک و منتقل کنید. اگر در در فضا های ناسالم فعالیت می کنید، می توانید برای تخلیه بوی سمی و هوای آلوده از فن مورد نظر استفاده نمایید.

در فن های سانتریفیوژ بکوارد نحوه خروج هوا به صورت شعاعی از قسمت بیرونی آن بوده و به شکل استوانه ای طراحی می شود و در جهت عقربه های ساعت چرخش کرده و باعث خروج هوا می شود.

مزایای فن های  سانتریفیوژ بکوارد

جهت خرید فن بکوارد باید به ویژگی‌های این محصول دقت نمایید و محصولی را خریداری کنید که با توجه به نیاز شما طراحی شده باشد.  کم صدا بودن یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود اما در کنار آن باید دستگاه عمر بالایی داشته و دچار خرابی یا ایراد و اشکال نشود. عدم افت فشار در مسیر انتقال نیز اهمیت بالایی دارد تا قادر به انتقال سیال های شیمیایی و اسیدی باشد.

موارد مهم قبل از خرید فن بکوارد

شرکت سازنده فن سانتریفیوژ اهمیت بالایی دارد و می توانید با مقایسه قیمت و کیفیت محصول مورد نظر را انتخاب نمایید. سپس با توجه به شاخص های کاربردی که در صنعت خود مورد نیاز دارید، فن سانتریفیوژ را انتخاب نمایید. حجم هوای جا به جا شده در واحد زمانی اهمیت بالایی در انتخاب فن سانتریفیوژ دارد. می توانید در ظرفیت ‌های مختلفی که بر حسب فوت بر متر مکعب طراحی شده، خریداری نمایید. یکی از ملاک های مهم در زمان خرید، حجم هوادهی یا هوای جا به جا شده در دقیقه است.

در ادامه بررسی مزایای فن سانتریفیوژ بکوارد، به محل نصب و استفاده از دستگاه اشاره می کنیم.

فن های سانتریفیوژ بکوارد در چه مکان هایی استفغاده می شود؟

با توجه به اینکه فن سانتریفیوژ بکوارد فشار زیادی تولید می کند، پس برای تهویه متبوع محیط های صنعتی بزرگ مناسب هستند. همچنین برای خشک کردن انواع تجهیزات صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در محیطی فعالیت می کنید که ذرات معلق باعث آلودگی هوا می شود، این دستگاه مورد نیاز شما خواهد بود در کنار آن می توانیم به ویژگی های دیگر مانند کاهش مصرف انرژی اشاره نماییم.

بازدهی استاتیک فن سانتریفیوژ ۸۴ درصد بوده که سطح بالایی از کارکرد دستگاه محسوب می شود. این دستگاه ساختار ساده ای داشته و بدون نیاز به سرویس های کوتاه مدت می توانید به راحتی تمیز کرده و مورد استفاده قرار دهید. فن بکوارد فشار بالایی دارد که می‌توانید در محیط های مختلف مانند محیط مرطوب، خشک و دمندگی هوای سالم نیز مورد استفاده قرار دهید.

افت فشار در فن های سانتریفیوژ بکوارد

یکی دیگر از شاخص های مهم در هنگام خرید، محاسبه افت فشار سانتریفیوژ است. این مقدار با توجه به نوع سانتریفیوژ متفاوت خواهد بود که به سایز موتور و دور موتور بستگی دارد.

اگر قصد خرید فن سانتریفیوژ را دارید، می توانید برای اطلاع از جزئیات این محصول با کارشناسان فنی سایت در ارتباط باشید. برای بررسی اجزای داخلی دستگاه، سیستم قدرت انتقال، دینام و مقطع ورودی و خروجی هوا، مقالات سایت را مطالعه کنید. بحث امروز ما در مورد مزایای فن سانتریفیوژ بکوارد بود. امیدواریم مطالب منتشر شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.