قیمت اگزاست فن های سانتریفیوژ به چه چیزی بستگی دارد؟ بررسی قیمت اگزاست فن سانتریفیوژ قبل از خرید از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید این محصول را دارید، برای اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه با ما همراه باشید.

اگزاست فن تنوع بالایی داشته و هر کدام برای فعالیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه را باید از مراکز معتبر خریداری کرده تا دچار ایراد یا اشکال نشود. در ادامه به عوامل موثر در قیمت اگزاست فن های سانتریفیوژ اشاره می کنیم تا بتوانید با اطلاعات بیشتری محصول مورد نظر را خریداری کنید.

عوامل موثر در قیمت اگزاست فن های سانتریفیوژ

  • جنس بدنه

بدنه اگزاست فن سانتریفیوژ از فولاد آلیاژی بوده که به روش های سرد و گرم با ضخامت مناسبی ساخته می ‌شود اما تمامی روش های ساخت ورق و ضخامت آن در قیمت تاثیر مستقیم دارد و باعث افزایش عمر دستگاه می شود. فن سانتریفیوژ در ضخامت های مختلفی با توجه به نوع کاربری افراد ساخته می شود. در نظر داشته باشید برخی از اگزاست فن ها از متریال استیل ساخته می شود که برای محیط های مرطوب و کاربرد های دیگر مناسب است.

  • پروانه اگزاست فن

مورد دومی که در زمان خرید باید به آن دقت کنید نوع پروانه اگزاست فن است که در انواع پروانه‌ای یا نوع سانتریفیوژی برای کاربرد های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. حتما در زمان خرید به نوع استفاده  به صورت کانال کشی یا بدون کانال کشی نیز دقت نمایید. اگزاست فن از آلومینیوم یا فولاد گالوانیزه طراحی می شود اما امروزه فن هایی نیز با آلیاژ فراورده های شیمیایی و فایبرگلاس طراحی می شود. بالانس استاتیکی و دینامیکی آن را نیز در نظر بگیرید.

اگزاست فن ها در دو نوع فوروارد و بکوارد طراحی می ‌شود که متریال ساخت پروانه به کیفیت و کاربرد های اگزاست فن بستگی دارد.

 

پروانه اگزاست فن

 

  • الکتروموتور

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت اگزاست فن های سانتریفیوژ، الکتروموتور دستگاه است که به عنوان قلب تپنده دستگاه یاد می ‌شود. برند های مختلفی در جهت ساخت تولید الکتروموتور وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود، الکتروموتور بادوامی خریداری نمایید. در نظر داشته باشید ویژگی های عایق حرارتی اهمیت بالایی در زمان خرید الکتروموتور فن اگزاست فن دارد. جهت استعلام قیمت اگزاست فن یا فن سانتریفیوژ با کارشناسان فنی سایت در ارتباط باشید.

انتخاب الکتروموتور مناسب

انتخاب اگزاست فن سانتریفیوژ به موارد مختلفی بستگی داشته و در وهله اول باید به نوع کاربری خود دقت نمایید. میزان هوادهی نوع سیال مورد استفاده اهمیت بالایی دارد. اگر قصد انتقال سیال های شیمیایی و مواد سمی را دارید، برای خرید فن سانتریفیوژ با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

سیستم برق رسانی اگزاست فن

اگزاست فن ها در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی می شود که با توجه به دسترسی به برق تک فاز یا سه فاز می توانید خریداری نمایید. در نظر داشته باشید اجزای دیگر دستگاه فن سانتریفیوژ نیز اهمیت بالایی دارد که باید به صورت دوره ای سرویس شده و تمیز شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد اجزای اگزاست فن مانند لرزه گیر مکانیکی، تسمه، شاسی، یاتاقان و غیره و کارشناسان فنی شرکت در ارتباط بوده و اگر قصد اطلاع از جزئیات محصولات ارائه شده در سایت را دارید، با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید.

چرا به اگزاست فن های سانتریفیوژ نیاز داریم؟

اگر تا به حال به کارخانجات صنعتی یا شرکت ‌های وابسته پتروشیمی مراجعه کرده باشید، برای خروج هوایی سمی آلوده نیاز به فن پر قدرتی خواهید داشت. علاوه بر آن در کارگاه های تولید فلزات، آشپزخانه ها و اماکنی که دارای گرمایی بسیار شدیدی است، فن سانتریفیوژ مورد استفاده قرار می گیرد.

بوی محصولات شیمیایی و تولید رنگ، باعث افزایش سردرد و بیماری های مختلف تنفسی می شود که در صورت استفاده از اگزاست فن می‌توانید تا حد قابل ملاحظه‌ای بوی محصولات شیمیایی را از کارگاه مورد نظر با استفاده از تهویه خارج نمایید.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد قیمت اگزاست فن های سانتریفیوژ بود. به عوامل موثر در قیمت این محصول اشاره کردیم. در کنار این موارد حتماً به ظرفیت حجم هوای مورد نیاز جهت جابجایی دقت نمایید که بر حسب متر مکعب یا فوت مکعب در دقیقه اندازه گیری می شود. فشار استاتیکی فن اهمیت بالایی دارد که در طول مقاله بررسی کردیم. نوع سیستم برق رسانی مهم بوده و حتما از جنس پروانه و ابعاد آن اطمینان حاصل نمایید.

v