بهترین مدل های اگزاست فن صنعتی

فن های صنعتی یا فن سانتریفیوژ بر حسب کاربرد آن در انواع مختلفی طراحی می شود که در زمان خرید باید به پارامتر های متناسب با نیاز خود دقت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مدل های اگزاست فن صنعتی با ما همراه باشید.

بهترین مدل های اگزاست فن صنعتی

فن سانتریفیوژ فشار بالا

یکی از مدل های پرفروش فن سانتریفیوژ که برای دمیدن هوا و ایجاد فشار در خشک کن های صنعتی، پتروشیمی، کوره های صنعتی و سیمان استفاده می شود. فن سانتریفیوژ فشار بالا ظرفیت هوادهی ۲۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت را داشته و بهترین مدل های اگزاست فن صنعتی محسوب می شود. این نوع فن سانتریفیوژ در سیستم های انتقال قدرت مستقیم و غیر مستقیم استفاده شده و مدل پروانه آن به صورت شعاعی است.

می توانید در ساز های مختلفی فن فشار بالا را متناسب با نیاز خود خریداری نمایید اما جنس فن از ورق های فولادی و گالوانیزه ورق استیل آلومینیوم است که با توجه به محیط استفاده خود می توانید از بدنه مستحکم تر استفاده کنید.

 

فن سانتریفیوژ کانالی

فن سانتریفیوژ کانالی برای تخلیه هوا یا هوا رسانی در کانال ها کاربرد داشته و ظرفیت تخلیه هوا و هوادهی تا ۴۰۰۰ متر مربع و فشار ۵۰۰ پاسکال را دارد. این مدل فن سانتریفیوژ دارای پروانه های به صورت خم به عقب بوده که در سایز های مختلفی ساخته می شود. در زمان سفارش می توانید فن سانتریفیوژ کانالی را با جنس بدنه و رنگ پوشش محافظ مختلفی سفارش دهید که از ورق های گالوانیزه یا استیل استفاده می شود. این نوع الکتروموتور حالت ضد انفجار و احتراق دارد و برای محیط های اسیدی حرارتی مناسب است.

در ادامه به سایر بهترین مدل های اگزاست فن صنعتی می پردازیم.

 

فن سانتریفیوژ یوتیلیتی

فن سانتریفیوژی یوتیلیتی کاربرد های عمومی تری داشته و می توانید در انواع برج های مسکونی، ادارات، بیمارستان ها، کارگاه ها و غیره مشاهده نمایید. ظرفیت تخلیه هوا در این نوع ۲۰۰ هزار مترمکعب بر ساعت بوده و بیش از ۳۵۰۰ پاسکال فشار وارد می شود. در انواع مدل های پروانه با توجه به نیاز کاربری خود می توانید خریداری کرده و سیستم قدرت انتقال به صورت مستقیم و غیرمستقیم استفاده می شود.

فن دستگاه از ورق فولادی گالوانیزه و ورق های pvc طراحی می شود. اگر قصد استفاده از فن سانتریفیوژ یوتیلیتی را دارید می توانید برای محیط های اسیدی مرطوب و شیمیایی مورد استفاده قرار دهید.

فن سانتریفیوژ یوتیلیتی

فن سانتریفیوژ دبل

فن سانتریفیوژ دبل در انواع کارگاه های تولیدی، صنعتی، آشپزخانه ها و غیره مشاهده می شود. ایم نوع سانتریفیوژ یکی از بهترین مدل های اگزاست فن صنعتی بوده ظرفیت هوادهی سانتریفیوژ دبل ۴۴۰ هزار مترمکعب بر ساعت بوده و پروانه آنها به صورت خم به جلو در سایز ۱۸ و خم به اگر در سایز ۱۹ طراحی شده است.

قدرت انتقال فن سانتریفیوژ به صورت مستقیم و غیرمستقیم بوده و اگر قصد استفاده آن در محیط های انفجاری و خطرناک را دارید، می توانید یکی یکی از انواع حالت ضد چرخش، ضد انفجار و ضد احتراق را خریداری نمایید. برای مشاهده انواع فن سانتریفیوژ و فن های کاربردی و اطلاع از قیمت طراحی تولید و نصب آن به فروشگاه سایت مراجعه کرده و با کارشناسان سایت تهویه جام فن در ارتباط باشید.

موارد مهم در زمان خرید بهترین مدل های اگزاست فن صنعتی

در زمان خرید فن های صنعتی مانند فن سانتریفیوژ به جنس بدنه و ساختار پره های آن دقت نمایید. سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که برای محیط کاربری شما مناسب بوده و دچار زنگ زدگی یا ایراد نشود. علاوه بر بدنه توجه به نوع پروانه نیز اهمیت بالایی دارد. پروانه های هواکش سانتریفیوژ در انواع مختلف از جمله پروانه های خمیده روبه‌جلو، پروانه شیبدار رو به جلو، پروانه شعاعی، پروانه خمیده رو به عقب، پروانه شیبدار رو به عقب و پروانه تیغه نازک طراحی می شود که امکان نصب و استفاده آن در اکثر سانتریفیوژ ها وجود دارد.

جمع بندی

هوای ورودی به فن یا اگزاست فن صنعتی با محور چرخشی فرد به صورت گریز از مرکز وارد دستگاه شده و با حرکت هوا به سمت پروانه ها فشار هوا بیشتر شده و انرژی جنبشی آن را افزایش می دهد که افزایش انرژی جنبشی، فشار استاتیکی آن را افزایش می دهد. سانتریفیوژ برای محیط های با دمای بالا و اسیدی مناسب بوده و از انفجار محیط در هنگام چرخش پره جلوگیری می کند.

اگر قصد خرید فن سانتریفیوژ را دارید، به جنس بدنه نوع پروانه نوع الکتروموتور دقت نمایید. بحث امروز ما در مورد بهترین مدل های اگزاست فن صنعتی بود. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.