با محصولات تهویه جام فن آشنا شوید

امروز قصد داریم به بررسی محصولات تهویه جام فن بپردازیم. اگر قصد خرید انواع اگزاست فن برای فعالیت های صنعتی خود را دارید، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

محصولات تهویه جام فن

جت فن کانالی

یکی از فن های کاربردی جت فن بوده که در انواع ابعاد مختلف به منظور تخلیه و یا جا به جایی هوا مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این محصول در تونل ها، جاده ها و پارکینگ های عمومی بوده و قابلیت پرتاب باد از ۱۰ متر تا ۱۰۰ متر را دارد. برای آشنایی با انواع ابعاد، ظرفیت و قدرت کانالی به سایت تهویه جام فن مراجعه نمایید.

اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد

یکی دیگر از محصولات کاربردی و پرفروش در صنعت، اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد بوده و برای کاربرد های مختلفی به صورت یک طرفه یا دوطرفه مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان خرید باید به دبی تخلیه، جنس بدنه، پوشش بدنه، یاتاقان، بلبرینگ و سایر تجهیزات فنی دستگاه دقت نمایید.

برای آشنایی با محصولات تهیه جام فن و اطلاع از کاربرد های خاص فن سانتریفیوژ، می توانید به فروشگاه سایت تهویه جام فن مراجعه کرده و با محصولات مجموعه آشنا شوید. فن سانتریفیوژ در مصارف نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع بسته بندی، داروسازی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد. جهت تخلیه هوای مرطوب همچنین دود در هنگام آتش سوزی مناسب است.

اگزاست فن سانتریفیوژ فوروارد از محصولات تهویه جام فن

پرتاب باد در مدل اگزاست فن سانتریفیوژ به صورت یکطرفه بوده و با انواع مختلف سانتریفیوژ پروانه نصب می‌شود تا مکش مورد نیاز را داشته باشد. این دستگاه با هدف تخلیه هوا یا سیال مورد نظر، مورد استفاده قرار گرفته و در دهانه کانال ها نصب می شود. در زمان خرید به موارد فنی از جمله قدرت دستگاه دقت نمایید.

 

 

فن صنعتی فشار قوی و متوسط

یکی از انواع اگزاست فن ها، فن صنعتی فشار قوی بوده که برای پرتاب باد در کوره های صنعتی و خشک کن ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به دلیل سرعت بالا و همچنین مکیدن هوا برای کاربرد های مختلفی استفاده شده و می توانید جهت سفارش به سایت تهویه جام فن مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید انتخاب نوع فن سانتریفیوژ به کاربرد های شما بستگی دارد پس باید کاربرد و محل نصب آن را در نظر گرفته و محصول مورد نظر را ثبت سفارش نمایید.

فیلتر پلانگ یا بگ فیلتر از محصولات تهویه جام فن

یکی دیگر از محصولات خاص مجموعه تهویه جام فن، فیلتر پلانگ یا بگ فیلتر بوده که برای فیلتر هوا مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع مختلف مواد سمی هوا و سیال های سمی وجود دارد که می توانیم به اتمسفر و هوای پتروشیمی، کارخانجات تولیدات شیمیایی و غیره اشاره نماییم. استفاده از فیلتر پلانگ باعث می شود تا حد قابل ملاحظه‌ای هوای ورودی فیلتر شود و ذرات معلق از هوا جدا شده و وارد باکس های این دستگاه می شود.

انواع هواساز

هواساز بیشتر برای تهویه هوای مطبوع و تعویض هوا مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه هواساز در صنایع داروسازی و پزشکی مورد استفاده قرار گرفته و هدف از آن آماده سازی هوای تمیز برای عمل جراحی و ساخت دارو است. در صورت استفاده از این دستگاه تمام گاز های مضر، آلودگی ‌های آلی و غیر آلی با هوای تازه و تمیز تعویض شده و باید در زمان خرید به استانداردهای محصول دقت نمایید.

این دستگاه دارای بدنه آلومینیومی مستحکم بوده و دارای فن قابل تعویض است. همچنین از کویل و فیلتر با راندمان بالا استفاده شده است. در نظر داشته باشید برای افزایش عمر این هوا ساز از پیش فیلتر فلزی و فایبر گلاس استفاده می شود.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد آشنایی با محصولات تهویه جام فن بود و سعی کردیم به محصولات این مجموعه از جمله اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد، اگزاست فن سانتریفیوژ فوروارد، فن کانالی، فن صنعتی فشار متوسط و قوی، فیلتر پلانت و غیره اشاره نماییم. اگر قصد خرید فن سانتریفیوژ و تجهیزات صنعتی مربوط به تهویه هوا را دارید، می توانید با قیمت های مقرون به صرفه به فروشگاه سایت تهویه جام فیلتر مراجعه نمایید. برای استعلام قیمت محصولات با کارشناسان فنی سایت در ارتباط باشید.