اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد

اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد دستگاهی است که برای به جریان در آوردن هوا به کار می رود. گروه صنعتی جام فن سال ها است با کادر متخصص و مجرب، تولید کننده انواع سیستم های تهویه صنعتی و اگزاست فن می باشد.

فن سانتریفیوژ بکوارد از محصولات تولیدی این گروه است که با کیفیت برتر در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت اگزاست فن سانتریفیوژ از واحد فروش استعلام بگیرید.

 

درباره اگزاست فن سانتریفیوژ  بیشتر بدانیم.

همراه با پیشرفت در تکنولوژی، فن ها نیز در طیف گسترده تری تولید و به کار برده می شوند.

برخی از این فن ها تخصصی تر شده اند و در زمینه های مختلف کاربرد خود، سهولت در کار را به ارمغان آورده اند‌. وظیفه اصلی فن ها به جریان در آوردن هوا است.

اگزاست فن سانتریفیوژ قادر است میزان جریان هوا را افزایش دهد. اما در مورد اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد باید گفت که در داخل پروانه ها فشاری را ایجاد خواهد کرد.

درباره اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد چه می دانید.

در این قسمت اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد را مورد بررسی قرار می دهیم و اطلاعات مفید را درباره آن در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد و بدون استفاده از اسکرول به کار می رود.

ساختار این دستگاه به این گونه است که دو پهلو، دو ورودی، پیکربندی ورودی و یکپارچه و پروانه های منحنی عقب با تیغه های منحنی عقب دارد. همین پروانه ها باعث می شوند که کارایی دستگاه به حداکثر میزان خود برسد و حداقل سر و صدا را ایجاد نماید.

 

کاربردهای اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد

شایان ذکر است که این مدل کاربردهای مختلفی دارد. برای جا به جایی هوا در حجم زیاد به کار می روند. در واقع در تهویه هوا، تهویه عمومی، در فرایندهای تجاری مختلف و سیستم های مختلف صنعتی از این دستگاه استفاده خواهد شد.

در فضاهای در بسته از این فن ها یا هواکش ها استفاده می شود.

امروزه این دستگاه ها کاربرد زیادی پیدا کرده اند و در صنعت و موارد خانگی از آن ها استفاده می شود‌.

فن های سانتریفیوژ را در بازار به عنوان فن های گریز از مرکز می شناسند. در واقع باید گفت که این فن ها با همین نیروی گریز از مرکز کار می کند.

عملکرد این دستگاه ها به گونه ای است که هوا از داخل محیط به خارج از آن هدایت خواهد شد.

 

کاربردهای اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد

 

دلیل بکوارد بودن اگزاست فن

در این قسمت عنوان خواهیم کرد که چرا اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد را به این نام بکوارد می شناسند.

این فن ها از نوع فن های مکنده هستند و عملکرد آن ها به این صورت است که هوا را از  داخل به خارج می کشند.

اما دلیل این که نام بکوارد را به این فن ها داده اند این است که پره یا پروانه‌ ها در این فن ها رو به عقب هستند.

اما مزیت این حالت پروانه ها و بکوارد بودن این فن ها چیست.

این پروانه های رو‌ به عقب قادر هستند که ذرات ریز یا گرد و غبار موجود در هوا را از محیط خارج کرده و محیط را کاملا تمیز و بدون ذرات اضافی می سازند.

پس با این اوصاف درباره اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد، این دستگاه برای مناطقی که دارای گرد و غبار و آلودگی بسیار زیاد هستند کارایی زیادی دارد.

این دستگاه قادر است چنین هوایی را تمیز و بدون گرد و خاک کند. نکته مهم دیگر این است که در فضاهای بسته اجازه می دهد هوا در گردش باشد و محبوس نشود.

 

جنس این اگزاست فن

از آن جایی که اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد باید خارج از محیط و در فضای بیرون نصب شود، باید از جنسی مقاوم‌ ساخته شود.

بدنه آمغو پره ها باید از جنسی باشند که در مقابل هوا و زنگ‌ زدگی و خوردگی مقاومت زیادی داشته باشند.

به همین منظور برای ساخت بدنه و پره های این دستگاه از استیل ضد زنگ یا فولاد استفاده می کنند. این مواد باعث استحکام زیاد این اگزاست فن ها می شوند چون ضد زنگ و ضد آب هستند.

قدرت موتور این اگزاست فن ها

نکته مهم دیگر در مورد اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد، مسئله موتور می باشد. موتور این دستگاه ها باید قدرت بسیار بالایی داشته باشند. چون این موتورها باید توانایی این را داشته باشند که پروانه های سنگین را به حرکت در بیاورند و بتعث گردش هوا شوند‌.

موتورها توان بسیار بالایی دارند و به همین دلیل اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد قادر است در مدت زمان طولانی و بدون خاموش شدن کار کند و دچار مشکل نشود. این فن ها کم صدا و برخی بدون صدا هستند و همین عامل مهمی برای استفاده از این فن ها می باشد.

این امر مزیت بسیار مهمی برای مشتریان محسوب می شود چرا که این دستگاه ها باید به صورت مدام روشن باشد. به همین دلیل بی صدا بودن این فن ها اهمیت زیادی دارد.

 

سخن پایانی

در این مقاله از گروه صنعتی جام‌ فن، درباره اگزاست فن سانتریفیوژ بکوارد توضیحات مهم و کاربردی ارائه داده شده است.

فن سانتریفیوژ بکوارد دستگاهی بسیار قدرتمند است که برای به جریان انداختن هوا در محیط های دربسته و جلوگیری از ورود گرد و خاک و آلودگی بسیار اهمیت دارد.

برای اطلاع از قیمت اگزاست فن سانتریفیوژ می توانید با واحد فروش تماس حاصل فرموده و سوال خود را مطرح نمایید.  کارشناسان ما در تمام زمینه ها در خدمت شما عزیزان خواهند بود.